Leg me link
Image default
Aanbiedingen

Landing Page: de site verkleinen en het aantal klanten vergroten

best web design company

Onlangs is het in de internetwereld populair geworden om geen volwaardige afbeeldingsites te maken, maar Landing Page’s of bestemmingspagina’s. Waarom zijn websites van één pagina zo aantrekkelijk voor internetmarketeers?

Landing Page is de bestemmingspagina. In ons artikel zullen we ook afkortingen gebruiken: “landen”.

Landing Page is een speciale pagina die is gemaakt om ervoor te zorgen dat de sitebezoeker de maximale informatie ontvangt die hem kan interesseren, hem voor een lange tijd vasthoudt en hem aanmoedigt om actie te ondernemen op de site. In principe worden dergelijke pagina’s gemaakt wanneer het bedrijf een volwaardige website heeft, maar er dringend iets nodig is en veel om aan te bieden of te verkopen – er wordt een advertentiecampagne gemaakt en er wordt een bestemmingspagina voor gemaakt (in dit geval worden advertentieteksten gebruikt in de pagina-inhoud), of omgekeerd. – er wordt een bestemmingspagina gemaakt voor die parameters van een product of dienst die verkocht moeten worden, en in dit geval zijn er al advertenties voor geschreven. Als de bestemmingspagina correct is ingevuld, zal de doelgroep van de site, na het lezen van de contextuele advertentie en het volgen van de link naar uw site, precies vinden wat ze zochten. En dit is al een garantie voor een hoge conversie op de bestemmingspagina.

De belangrijkste vereiste voor een landingspagina is de mogelijkheid om de beoogde bezoeker op de site te laten zien wat hij wil.

Waaruit bestaat een effectieve Landing Page?

Een goed geformuleerd advertentievoorstel, dat duidelijk het voorgestelde product beschrijft en de doelgroep waarvoor dit product bedoeld is. Bijvoorbeeld: “Betrouwbare verzekering van buitenlandse auto’s.”

De voordelen van uw product. De landingspagina moet duidelijk aangeven waarom de bezoeker uw product moet kiezen. Bijvoorbeeld: “Snel! Veilig! Winstgevend! “

Oproep tot actie. Nadat de gebruiker zich vertrouwd heeft gemaakt met de voordelen van uw product, moet hij uit de tekst op de bestemmingspagina begrijpen wat hij moet doen om het product te bestellen. Bijvoorbeeld: “Vul het formulier in en koop goedkoper!”

Waarom raden we Landing Page’s aan om voor specifieke producten te adverteren in plaats van volwaardige sites?

De specificiteit van het advertentievoorstel. Dit is een minimum aan informatie die precies op het doel valt.

Ongeladen site. Het is een gemakkelijke navigatie, of liever zelfs de afwezigheid ervan. De aandacht van de gebruiker is alleen gericht op het voorstel en de actie.

De technische kant van het maken van een overloop behoort ook tot de pluspunten:

  • een minimum aan grafische afbeeldingen en zware elementen, waardoor de bestemmingspagina zeer snel kan worden geladen;
  • de pagina is binnen een paar uur geïnstalleerd;
  • meerdere pagina’s kunnen aan één domein worden opgehangen;
  • een gemakkelijke manier om inhoud te wijzigen (inhoud verandert niet op alle pagina’s, maar in een speciaal bestand, als de tekst op de pagina’s niet verschilt);

en het belangrijkste voordeel is de mogelijkheid om de meest optimale bestemmingspagina te evalueren op basis van statistieken (de verhouding tussen het totale aantal klikken en aankopen). U kunt de inhoud of afbeeldingen op één bestemmingspagina wijzigen en evalueren hoe deze wijziging de conversie van klikken naar bestellingen beïnvloedt.

Een groot pluspunt is ook dat er in de loop van het functioneren van de landingspagina een klantenbestand ontstaat, dat vervolgens voor eigen doeleinden kan worden gebruikt. Op landingspagina’s wordt meestal een feedbackformulier aangemaakt (naam, e-mail, soms telefoon, etc.). De praktijk leert dat de verkoop aan gerichte klanten 30% hoger is – mis ze gewoon niet. Een persoon laat zijn coördinaten achter, wat betekent dat hij wacht op een telefoontje of een e-mailbericht – dat wil zeggen, hij is klaar om te kopen. Wil je echt de last minute tour missen voor een belachelijke prijs? Dus hier: mis het – u verliest de kans om te verdienen.

Om ons verhaal objectief en eerlijk te maken, zullen we niet verbergen dat de bestemmingspagina zijn nadelen heeft:

  • Landingspagina wordt voornamelijk gemaakt om een ​​specifiek product in grote hoeveelheden te verkopen of om zoveel mogelijk informatie te krijgen (als het een e-mail / naamformulier is). Dit kan worden gedaan als onderdeel van een actie die wordt uitgevoerd door een officiële fabrikant of in opdracht van een derde partij. Als een merk- of productnaam op de bestemmingspagina wordt weergegeven, is de kans groot dat de gebruiker besluit om naar de officiële website te kijken over deze promotie. En dan zijn er 2 mogelijke opties voor de ontwikkeling van evenementen: ofwel vult de bezoeker het aanmeldingsformulier in en koopt, waarbij hij onze bestemmingspagina omzeilt, of er is simpelweg geen actie op de officiële website (als een derde partij vraagt ​​om deze bestemmingspagina te maken). In dit geval kunt u uw aankoop verliezen en de geloofwaardigheid van het merk ondermijnen.
  • De bestemmingspagina vereist een minimum aan informatie over een product of dienst – op zijn eigen manier. Een dergelijk minimum aan informatie kan de gebruiker ook misleiden, aangezien de bezoeker kan denken dat hij wordt bedrogen. De uitweg uit deze situatie kan het plaatsen van beoordelingen van tevreden klanten zijn of het plaatsen van een of andere vorm van onderscheidingen, enz. enzovoort.

Zoals elke advertentietool heeft Landing Page zijn voor- en nadelen.

We stellen voor om de bestemmingspagina te gebruiken om de problemen op te lossen van het snel en economisch aantrekken van klanten bij de verkoop van consumptiegoederen in een bepaald tijdsbestek.

https://www.webdeveloper.today/2022/07/iddinkbe-review.html

https://webdevelopmentapp.com/nl/about-us.html