Onlangs is het in de internetwereld populair geworden om geen volwaardige afbeeldingsites te maken, maar Landing Page’s of bestemmingspagina’s. Waarom zijn websites van één pagina zo aantrekkelijk voor internetmarketeers? Landing Page is de bestemmingspagina. In ons artikel zullen we ook afkortingen gebruiken: “landen”. Landing Page is een speciale pagina die is gemaakt om ervoor te zorgen dat de sitebezoeker de maximale informatie ontvangt die hem kan interesseren, hem voor een lange tijd vasthoudt en hem aanmoedigt om actie te ondernemen op de site. In principe worden dergelijke pagina’s gemaakt wanneer het bedrijf een volwaardige website heeft, maar er dringend iets nodig is en veel om aan te bieden of te verkopen – er wordt een advertentiecampagne gemaakt en er wordt een bestemmingspagina voor gemaakt (in dit geval worden advertentieteksten gebruikt in de pagina-inhoud), of omgekeerd. – er wordt een bestemmingspagina gemaakt voor die parameters van een product of dienst die verkocht moeten worden, en in dit geval zijn er al advertenties voor geschreven. Als de bestemmingspagina correct is ingevuld, zal de doelgroep van de site, na het lezen van de contextuele advertentie en het volgen van de link naar uw site, precies vinden wat ze zochten. En dit is al een garantie voor een hoge conversie op de bestemmingspagina. De belangrijkste vereiste voor een landingspagina is de mogelijkheid om de beoogde bezoeker op de site te laten zien wat hij wil. Waaruit bestaat een effectieve Landing Page? Een goed geformuleerd advertentievoorstel, dat duidelijk het voorgestelde product beschrijft en de doelgroep waarvoor dit product bedoeld is. Bijvoorbeeld: “Betrouwbare verzekering van buitenlandse auto’s.” De voordelen van uw product. De landingspagina moet duidelijk aangeven waarom de bezoeker uw product moet kiezen. Bijvoorbeeld: “Snel! Veilig! Winstgevend! “ Oproep tot actie. Nadat de gebruiker zich vertrouwd heeft gemaakt met de voordelen van uw product, moet hij uit de tekst op de bestemmingspagina begrijpen wat hij moet doen om het product te bestellen. Bijvoorbeeld: “Vul het formulier in en koop goedkoper!” Waarom raden we Landing Page’s aan om voor specifieke producten te adverteren in plaats van volwaardige sites? De specificiteit van het advertentievoorstel. Dit is een minimum aan informatie die precies op het doel valt. Ongeladen site. Het is een gemakkelijke navigatie, of liever zelfs de afwezigheid ervan. De aandacht van de gebruiker is alleen gericht op het voorstel en de actie. De technische kant van het maken van een overloop behoort ook tot de pluspunten:
en het belangrijkste voordeel is de mogelijkheid om de meest optimale bestemmingspagina te evalueren op basis van statistieken (de verhouding tussen het totale aantal klikken en aankopen). U kunt de inhoud of afbeeldingen op één bestemmingspagina wijzigen en evalueren hoe deze wijziging de conversie van klikken naar bestellingen beïnvloedt. Een groot pluspunt is ook dat er in de loop van het functioneren van de landingspagina een klantenbestand ontstaat, dat vervolgens voor eigen doeleinden kan worden gebruikt. Op landingspagina’s wordt meestal een feedbackformulier aangemaakt (naam, e-mail, soms telefoon, etc.). De praktijk leert dat de verkoop aan gerichte klanten 30% hoger is – mis ze gewoon niet. Een persoon laat zijn coördinaten achter, wat betekent dat hij wacht op een telefoontje of een e-mailbericht – dat wil zeggen, hij is klaar om te kopen. Wil je echt de last minute tour missen voor een belachelijke prijs? Dus hier: mis het – u verliest de kans om te verdienen. Om ons verhaal objectief en eerlijk te maken, zullen we niet verbergen dat de bestemmingspagina zijn nadelen heeft:
Zoals elke advertentietool heeft Landing Page zijn voor- en nadelen. We stellen voor om de bestemmingspagina te gebruiken om de problemen op te lossen van het snel en economisch aantrekken van klanten bij de verkoop van consumptiegoederen in een bepaald tijdsbestek.
|
https://webdevelopmentapp.com/nl/about-us.html |