Het is een grote ergernis onder consumenten; bedrijven die niet goed telefonisch bereikbaar zijn. Natuurlijk hebben de meeste middelgrote tegenwoordig wel een facebookpagina of een account op twitter, maar veel mensen vinden het toch fijner om even snel te kunnen bellen en persoonlijk contact te hebben. Vaak duurt het toch ook langer voordat je antwoord krijgt via sociale media en dat is een nadeel voor veel consumenten. Mede om die reden wordt er toch dagelijks nog veel gebeld naar diverse bedrijven. Een probleem is echter wel dat veel bedrijven telefonisch slecht bereikbaar zijn. De werknemers zijn druk of hebben andere prioriteiten en (moeten) daarom de telefoon over laten gaan. Iemand inhuren voor de klantenservice is ook een kostbare aangelegenheid en bovendien vaak ook nog een fulltimer in je bedrijf. Er moet echter wel rekening worden gehouden met het feit dat ook vandaag de dag nog niet iedereen op sociale media of überhaupt het internet te vinden, of simpelweg gewoon liever communiceert via de telefoon of misschien over de post. Een oplossing kan gevonden worden in het uitbesteden van je klantenservice. Omdat de telefonische service behalve geld ook veel tijd kost, is het fijn om dit uit handen te kunnen geven. In ruil daarvoor ben je er altijd zeker van dat je klanten goed worden geholpen en altijd te woord worden gestaan wanneer zij dat willen. Een goede telefoonservice lost problemen op een goede manier op en dat is ook goede reclame voor je zaak. Wanneer je klant naar een inbound callcenter belt met zijn of haar klacht en op een goede manier wordt geholpen, zet je deze ervaring ondanks het feit dat er een klacht was, om in een positieve ervaring. Er kan natuurlijk altijd iets fout gaan maar het gaat er ook zeker om hoe je dingen oplost. Dat zal ook onthouden worden door je klanten. |
http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl/ |